Posted in Հաշվետվություն

Հաշվետվություն

Գայանե Հարությունյան

Իմ բլոգի հղումը ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ ԳԱՅԱՆԵ

Սովորում եմ Արևմտյան դպրոց 3-3 դասարան

Իմ բլոգը բացվել է աշնանը նոյեմբեր ամսին

Ընտրության գործունեութուն՝ մարնամարզություն

Լրացուցիչ կրթություն՝ շախամատ դպրոցում

Մասնակցել եմ ՝

.Շախմատի ֆլեշմոբ՝ դեկտեմբեր

.Մայրենի ֆլեշմոբ՝ դեկտեմբեր

.Մաթեմատիկա՝ նոյեմբեր, դեկտեմբեր

Սովորել եմ աշխատել world ծրագրով և Power Point ծրագրով, Peint նկարչական ծրագրով․ նաև սովորել եմ Google ով աշխատել։

Մայրենի

Մայրենիից կարդացել և քնարկել ենք տարբեր ժողովրդական հեքիաթներ. ինձ ամենաշատը դուր է եկել ՙՙՃանապարհորդ Ջեկոն՚՚, ՙՙՇաշ հյուրը՚՚ ինձ սովորեցրեց, որ մի գործը երկուս չեն դարձնում, քանի որ Շաշ հյուրը գնաց տուն, բայց չմնաց տանը։ Դեկտեմբեր ամսին անցանք Ձյուն բանաստեղծությունը, որը շատ գեղեցիկ էր։ Պատրաստել ենք չիր և մասնակցել ենք «Թթուդրիկին»։ Մասնակցել ենք Նոր տարվա նախագծին։ Պատրաստել ենք կավից Սեբաստացի ընկերոջը, ես պատարաստել եմ Արփիին։

Մաթեմտիկա։

Մաթեմատիկայից սովորել ենք եռանիշ և քառանիշ թվերով աշխատել: Սովորել ենք բազմանիշ թվերով բանավոր գումարում և հանում ։ Մասնակցել եմ հեռավար առցանց դասերին, լուծել եմ տարբեր խնդիրներ գրամներով, կիլոգրամներով և այլն։ Լուծել ենք տարբեր ռեբուսներ, տրամաբանական խնդիրներ։

English

Hi my name is Gayane im 8 years old. I can read and I can write English. I can speak out simple sentences.

Նախագծեր։

Ինձ ամենաշատը դուր է եկել չիր պատրաստելը։ԵՎ մենք Ամանորյա նախագիծը իրականացնելու ժամանակ պատրաստեցինք գլխարկներ և դա էլ ինձ դուր եկավ։ ԵՎ ես ուրախ եմ, որ ես Սեբաստացի եմ դարձել։

Իսկ հիմա կպատմեմ իմ մասին։

Ես չեմ սիրում տեղում նստել, ես սիրում եմ պարել, նկարել և շարժվել։ Սիրում եմ աշխատել համակարգչով հատկապես Peint նկարչական ծրագրով։

Ում հետ եմ ես ծանոթացել։

Այս կիսամիակ ես ծանոթացա իմ նոր ընկերների հետ։ Իմ բոլոր ընկերուհիները ունեն իրենց առանձնահատկություները, մեկը շատախոս, մեկը հանգիստ, մեկն էլ ընկերասեր։ Ես ծանոթացա Նատալիի, Նանեի, Արփիի, և մնացածի հետ։ Նանտալին շատախոս է, Նանեն հանգիստ և խաղաղ, իսկ Արփին ընկերասեր։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *